Słynne przysłowie, że „nie ocenia się książki po okładce” na pewno nie sprawdzi się w przypadku opakowań. Dobre opakowanie potrafi przekonać klienta do produktu, dlatego należy je zaprojektować w taki sposób, aby było ono atrakcyjne i wywoływało chęć posiadania produktu w nim zawartego. Opakowanie musi działać na odbiorcę w bardzo szybki i precyzyjny sposób, należy pamiętać, że pierwsze dobre wrażenie można zrobić tylko raz.
Kreując opakowania staramy się kierować zarówno designem marki zachowując spójność pomiędzy opakowaniem a marką, doświadczeniem zdobytym na przestrzeni lat oraz najnowszymi trendami, które uwzględniamy w projektach.
Pierwszym etapem tworzenia wizualizacji opakowania jest poznanie tematyki oraz zapoznanie się z oczekiwaniami zamawiającego. Następnie przystępujemy do kreacji wstępnych propozycji. Nasi graficy kierują się myślą, że opakowanie ma stanowić znak rozpoznawczy marki dlatego czas realizacji jaki potrzebujemy na poznanie tematu oraz przygotowanie wstępnej wizualizacji produktu to ok. 5 dni roboczych. Po dopracowaniu oraz akceptacji projektu przekazujemy zamawiającemu wszelkiego rodzaju pliki edytowalne oraz pełne prawa autorskie do nich.